Ο Ολυμπιακός μας, απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι πλέον έχει φτιάξει την ομάδα μπάσκετ που οι εκατομμύρια οπαδοί του ονειρευόμασταν. Απλό παράδειγμα ότι μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, νικήσαμε και τον ΠΑΟ στον πρώτο τελικό του ΣΕΦ μετά από 13 χρόνια. Μάλιστα, παλεύαμε απέναντι σε θεούς και δαίμονες, καθώς έγιναν και αρκετά διαιτητικά λάθη που αντι να ρίξουν ψυχολογικά την ομάδα μας, την πείσμωσαν και έτσι φτάσαμε σε άλλη μια μεγαλειώδη νίκη. Τώρα πάμε στο ΟΑΚΑ με το ίδιο πάθος και τσαμπουκά και με μόνο στόχο να κάνουμε το 2-0 που θα μας στείλει μια... ανάσα από τον τίτλο του πρωταθλητή, τον οποίο φέτος δεν χάνουμε. Βέβαια λυπάμαι τους "πράσινους" οπαδούς, καθώς ένα άθλημα είχαν μόνο για να χαίρονται (άλλο το πως έπαιρναν ορισμένες φορές τους τίτλους) και θα βλέπουν πλέον και εκεί την πλάτη μας.
Υ.Γ.1. Ελπίζω να μείνατε ευχαριστημένοι με την κάλυψη της Ευρωλίγκα που είχαμε στην Πόλη. Όπως είδατε αποδειχτήκαμε γούρικοι.
Υ.Γ.2. Έρχονται και άλλες εκπλήξεις που θα είναι ακόμη μεγαλύτερες και για αυτό τον λόγο μείνετε συντονισμένοι στο μπλογκ μας.
Του ΄΄Red Killer΄΄
Υ.Γ.1. Ελπίζω να μείνατε ευχαριστημένοι με την κάλυψη της Ευρωλίγκα που είχαμε στην Πόλη. Όπως είδατε αποδειχτήκαμε γούρικοι.
Υ.Γ.2. Έρχονται και άλλες εκπλήξεις που θα είναι ακόμη μεγαλύτερες και για αυτό τον λόγο μείνετε συντονισμένοι στο μπλογκ μας.
Του ΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.