Αυτό που απευχόμασταν δεν συνέβη ευτυχώς, έγινε αυτό που έπρεπε για ένα εκατομμύριο λόγους. Οι πολιτικοί αρχηγοί των δυο μεγάλων κομμάτων της χώρας τα βρήκαν, συμφώνησαν σε βασικά και θεμελιώδη ζητήματα,ώστε αύριο το πρωί η Ελλάδα να προχωρήσει έναν δύσκολο δρόμο υπό νέο κυβερνητικό σχήμα.
Και στο σημείο αυτό οφείλουμε να πούμε ένα μπράβο σε αυτούς τους δύο πολιτικούς που παραμέρισαν τις όποιες διαφορές, διαφωνίες ή ενστάσεις είχαν και στάθηκαν με λογική ,σύνεση και με γνώμονα και οδηγό το καλό της Ελλάδας.
Πολλές φορές περνάς θετικά στην ιστορία ακόμα και για έναν παραμερισμό των προσωπικών ΄΄θέλω΄΄ σου, για κάτι ανώτερο, και αυτό είναι η διασφάλιση ενός ασφαλούς μέλλοντος της χώρας σου.
Πέρα από τα αρνητικά που επισημαίνουμε όλοι μας κατά καιρούς, οφείλουμε να πούμε και ένα θετικό σχόλιο για τον Γ. Παπανδρέου και τον Α. Σαμαρά σήμερα, όπως και για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλια που σίγουρα θα έχει βοηθήσει με την γνώμη του στο καθοριστικό ραντεβού των τριών στο Προεδρικό Μέγαρο.
Τώρα ας προχωρήσουμε στα διαδικαστικά , ακολούθως να γίνει ό,τι ακριβώς απαιτείται για να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ και στην συνέχεια να επέλθει πλήρης ομαλότητα στο πολιτικό σκηνικό με διεξαγωγή εκλογών, τότε που και ο πολίτης θα δεί τα πράγματα με πολύ πιο καθαρό μυαλό απ΄ ό,τι τώρα.
Το πρώτο βήμα για την σωτηρία ΜΑΣ έγινε, πάμε όλοι μαζί και για όλα τα επόμενα!
Μ.Κ
Και στο σημείο αυτό οφείλουμε να πούμε ένα μπράβο σε αυτούς τους δύο πολιτικούς που παραμέρισαν τις όποιες διαφορές, διαφωνίες ή ενστάσεις είχαν και στάθηκαν με λογική ,σύνεση και με γνώμονα και οδηγό το καλό της Ελλάδας.
Πολλές φορές περνάς θετικά στην ιστορία ακόμα και για έναν παραμερισμό των προσωπικών ΄΄θέλω΄΄ σου, για κάτι ανώτερο, και αυτό είναι η διασφάλιση ενός ασφαλούς μέλλοντος της χώρας σου.
Πέρα από τα αρνητικά που επισημαίνουμε όλοι μας κατά καιρούς, οφείλουμε να πούμε και ένα θετικό σχόλιο για τον Γ. Παπανδρέου και τον Α. Σαμαρά σήμερα, όπως και για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλια που σίγουρα θα έχει βοηθήσει με την γνώμη του στο καθοριστικό ραντεβού των τριών στο Προεδρικό Μέγαρο.
Τώρα ας προχωρήσουμε στα διαδικαστικά , ακολούθως να γίνει ό,τι ακριβώς απαιτείται για να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ και στην συνέχεια να επέλθει πλήρης ομαλότητα στο πολιτικό σκηνικό με διεξαγωγή εκλογών, τότε που και ο πολίτης θα δεί τα πράγματα με πολύ πιο καθαρό μυαλό απ΄ ό,τι τώρα.
Το πρώτο βήμα για την σωτηρία ΜΑΣ έγινε, πάμε όλοι μαζί και για όλα τα επόμενα!
Μ.Κ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.