Ίσως οι ώρες που διανύουμε σήμερα, αποτελούν τις πλέον κρίσιμες της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας μας. Σε λίγες ώρες η Κυβέρνηση Παπανδρέου ή θα λάβει την ψήφο εμπιστοσύνης ή όχι. Το ΄΄μετά΄΄ όμως είναι το σημαντικό. Από την στιγμή δηλαδή που όλοι οι παράγοντες στην χώρα, αλλά και οι εταίροι μας βλέπουν ώς ιδανική λύση τον σχηματισμό μιας μεταβατικής κυβέρνησης εθνικής ενότητας, αυτό είναι και ζωτικής σημασίας να συμβεί.Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, δεν υπάρχουν περιθώρια για κομματικές διαφωνίες. Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, είναι απαραίτητο, επιτακτική η ανάγκη να υπάρξει πολιτική , η οποία θα είναι ταυτοχρόνως και Εθνική συννενόηση. Αυτό θα δώσει αμέσως μια ηλιαχτίδα αισιοδοξίας στους πολίτες, οι οποίοι θα δώσουν χρόνο απαραίτητο για να προχωρήσουμε σε εκλογές, και την ίδια ώρα θα πάρουν το μήνυμα οι ηγέτες της Ε.Ε ότι ΄΄στην κόψη του ξυραφιού΄΄ οι Έλληνες και η Ελλάδα, ξέρουν να ξεπερνούν τις δυσκολίες, ξέρουν να τηρούν τις δεσμεύσεις τους, βάζοντας πάνω από όλα το καλό της πατρίδας τους και της Δημοκρατίας.
Όλα τα άλλα, από εκεί και πέρα δεν έχουν καμιά σημασία.
Είναι πολύ σοβαρό και σημαντικό να σταθεί το ίδιο το πολιτικό σύστημα σήμερα το βράδυ στο ύψος του, συνθήκη η οποία εν συνεχεία θα διασφαλίσει το μέλλον της χώρας μέσα στο Ευρώ.
Ο εθνικός στόχος δεν μπορεί παρά να είναι στο άμεσο μέλλον, η επανεκκίνηση σε όλα τα επίπεδα. Πολιτικά (να αναπτυχθεί μια νέα σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και πολιτικών), οικονομικά (να τελειώσει κάθε τρομακτική πιθανότητα χρεοκοπίας και να αρχίσει δειλά, δειλά μια ανάπτυξη), όπως και κοινωνικά (ώστε ο κόσμος να ηρεμήσει και να εκτονωθεί αυτή η οργή του, όπως και η πίεση που νοιώθει τους τελευταίους μήνες λόγω των οικονομικών συνθηκών- αυτό θα συμβεί φυσικά και μέσω της κάλπης όταν έρθει η ώρα.)
Πάνω από όλα, είναι ιερή υποχρεώση να κρατηθεί η Ελλάδα ισχυρή για το παρών και για το μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.