Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Σημεία για συννενόηση και συναίνεση με την Αξιοματική αντιπολίτευση διαπίστωσε ο κ. Βενιζέλος ότι υπάρχουν, ύστερα από την συνάντηση που είχε με τον κ. Σαμαρά. Δεν γνωρίζουμε άν το ίδιο συμμερίζεται και επίσημα η ΝΔ, πάντως για τους πολίτες, αν στην πράξη συμβεί, θα είναι σημαντικό από πολλές απόψεις και μόνο θετικά θα εκληφθεί.

Σε αυτό το σημείο που έφτασαν τα πράγματα, με την οικονομία να δοκιμάζει τις αντοχές της και συνάμα και τις αντοχές των πολιτών, μόνο ένας δρόμος υπάρχει. Αυτή η άποψη προφανώς και δεν είναι μονάχα δική μας, αλλά και πολλών άλλων.
Στο αμιγώς οικονομικό πεδίο, οι μεγάλοι οικονομικοί παράγοντες της χώρας δείχνουν έμπρακτα πλέον την διάθεση για συμμαχίες και κοινό αγώνα, κατά της κρίσης και της κερδοσκοπίας, καθώς ήδη Alpha Bank και Eurobank συγχωνεύτηκαν και είναι πιθανή και η συγχώνευση δύο μεγάλων εταιριών κινητής τηλεφωνίας και πάει λέγοντας.
Η εποχή λοιπόν αυτή, δεν σηκώνει εγωϊσμούς και αρνητικές σκέψεις, παρά μόνο διάθεση συνεργασίας σε όλα τα επίπεδα, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.