Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Παραδέχτηκε το λάθος του ο Raikkonen



Ο Kimi Raikkonen παραδέχτηκε ότι η σύγκρουση του με τον Lewis Hamilton, ήταν δικό του λάθος, δέχτηκε την ποινή και συνέχισε να παλεύει.
Ο οδηγός της Ferrari δέχτηκε μια ποινή 10 δευτερολέπτων μετά από την γύρισμα που προκάλεσε στον Hamilton στην αρχή του αγώνα της Κυριακής.
Ο Raikkonen συνέχισε τον αγώνα του, παλεύοντας με τις Red Bull πριν να εκτελέσει την ποινή του, που έγινε στη στάση του, και τον είδε να πέφτει έξω από την πρώτη δεκάδα.
Ο Φινλανδός αγωνίστηκε στη συνέχεια για να τελειώσει τρίτος.
«Στη δεύτερη ή την τρίτη στροφή κλείδωσα τον τροχό και βρισκόμουν πίσω από το αυτοκίνητο του και κατέληξα να χτυπήσω τον Lewis στην πίσω γωνία του μονοθεσίου του», είπε. «Προφανώς γύρισε. Δικό μου λάθος, αλλά αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Δεν ήταν τόσο… απλός αγώνας.»
Σχετικά με την ποινή, σχολίασε: «Ήταν λάθος μου, οπότε είναι εντάξει και το άξιζα.
«Πήρα τα 10 δευτερόλεπτα και συνέχισα και πάλεψα, οπότε έτσι έχει. Σίγουρα χωρίς τα λάθη και τις ποινές θα ήταν καλύτερα, αλλά προσπάθησα.»
πηγή: http://f1fan.gr/?p=64367

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.