Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Σας θέλω… ξύπνιους!

Το πρωτάθλημα τελείωσε για το 2011 και η μόνη αγωνιστική υποχρέωση της ομάδας μας, είναι το ματς με τον Πιερικό για το Κύπελλο. Αυτό που δεν θέλω να δω, είναι τους παίκτες μας… κοιμισμένους. Δηλαδή, μην πάνε στην Κατερίνη σίγουροι για την πρόκριση μόνο και μόνο επειδή φορούν την πιο βαριά φανέλα στην Ελλάδα.
Θα πρέπει οι ποδοσφαιριστές μας να παίξουν σοβαρά, να πάρουν την πρόκριση και μετά θα κάνουμε καλές γιορτές. Διαφορετικά η μπάλα θα πάρει και παίκτες και προπονητή. Αν και είμαι σίγουρος ότι η ομάδα μας θα παρουσιαστεί όπως πρέπει απέναντι στον Πιερικό και τελικά θα πανηγυρίσει την πρόκριση.

Υ.Γ.1. Για την απόφαση του Ερνέστο Βαλβέρδε να χρησιμοποιήσει τον Μάρκο Πάντελιτς λίγο πριν το τέλος του ματς, δεν θα ήθελα να μιλήσω. Ο καθένας έχει την κρίση του και μπορεί να πει την δική του άποψη.
Υ.Γ.2. Θα τα ξαναπούμε μετά το ματς με τον Πιερικό…


΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.