Σίγουρα οι βάζελοι θα νομίζουν ότι χαρήκαμε που αποκλείστηκαν από τον Πανιώνιο στο Κύπελλο. Όπως γνωρίζετε όμως αδέρφια, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Εμείς δεν είμαστε σαν αυτούς.
Εμείς τους θέλαμε απέναντι μας στον τελικό για να γουστάραμε πιο πολύ την κατάκτηση του τροπαίου. Και σε διπλά παιχνίδια να ήταν απέναντι μας, δεν θα μας χάλαγε, καθώς θα πανηγυρίζαμε δύο ακόμη νίκες με τους αιώνιους πελάτες μας. Δεν πειράζει όμως ένας ακόμη ξεκούραστος τίτλος για εμάς θα είναι το Κυπελλάκι που θα κάνει πολύ καλή πορεία με το πρωτάθλημα.
Όσον αφορά το ματς με τον Λεβαδειακό είμαι σίγουρος για τη νίκη, μετά τα «γκάζια» του πρόεδρου στην προπόνηση της Δευτέρας, λόγω της γκέλας με την Δράμα.
Υ.Γ.1. Πολλοί έλεγαν για τον Κάκο ότι θα έδινε το παιχνίδι στους βάζελους. Αντίθετα, αυτός για ένα ακόμη ματς στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και έτσι ο Πανιώνιος πανηγύρισε την πρόκριση. Αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος διαιτητής ίσως να είχε δώσει πάλι κανένα πέναλτι δώρο στους «πράσινους» και να είχε λήξει εκεί η ιστορία. Ίσως λέω, αλλά τα ανθρώπινα λάθη υπέρ του ΠΑΟ, ειδικά φέτος είναι πολλά και κραυγαλέα.
Υ.Γ.2. Έρχεται η μεγάλη μεταγραφή. Ο πρόεδρος δεν μας άφησε ποτέ έτσι και το ίδιο αναμένεται να κάνει και τώρα.
Υ.Γ.3. Τι έκανε πάλι αυτός ο Μήτρογλου στην φάση με τον Τάτο στο παιχνίδι του Ατρόμητου με τον Άρη για το Κύπελλο. Κάποια στιγμή πρέπει να ωριμάσει και να καταλάβει ποιο είναι το συμφέρον του και πως πρέπει να συμπεριφέρεται για να επιστρέψει στον Ολυμπιακό και να κάνει μεγάλη καριέρα.
Γράφει ο ΄΄Red Killer΄΄
Εμείς τους θέλαμε απέναντι μας στον τελικό για να γουστάραμε πιο πολύ την κατάκτηση του τροπαίου. Και σε διπλά παιχνίδια να ήταν απέναντι μας, δεν θα μας χάλαγε, καθώς θα πανηγυρίζαμε δύο ακόμη νίκες με τους αιώνιους πελάτες μας. Δεν πειράζει όμως ένας ακόμη ξεκούραστος τίτλος για εμάς θα είναι το Κυπελλάκι που θα κάνει πολύ καλή πορεία με το πρωτάθλημα.
Όσον αφορά το ματς με τον Λεβαδειακό είμαι σίγουρος για τη νίκη, μετά τα «γκάζια» του πρόεδρου στην προπόνηση της Δευτέρας, λόγω της γκέλας με την Δράμα.
Υ.Γ.1. Πολλοί έλεγαν για τον Κάκο ότι θα έδινε το παιχνίδι στους βάζελους. Αντίθετα, αυτός για ένα ακόμη ματς στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και έτσι ο Πανιώνιος πανηγύρισε την πρόκριση. Αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος διαιτητής ίσως να είχε δώσει πάλι κανένα πέναλτι δώρο στους «πράσινους» και να είχε λήξει εκεί η ιστορία. Ίσως λέω, αλλά τα ανθρώπινα λάθη υπέρ του ΠΑΟ, ειδικά φέτος είναι πολλά και κραυγαλέα.
Υ.Γ.2. Έρχεται η μεγάλη μεταγραφή. Ο πρόεδρος δεν μας άφησε ποτέ έτσι και το ίδιο αναμένεται να κάνει και τώρα.
Υ.Γ.3. Τι έκανε πάλι αυτός ο Μήτρογλου στην φάση με τον Τάτο στο παιχνίδι του Ατρόμητου με τον Άρη για το Κύπελλο. Κάποια στιγμή πρέπει να ωριμάσει και να καταλάβει ποιο είναι το συμφέρον του και πως πρέπει να συμπεριφέρεται για να επιστρέψει στον Ολυμπιακό και να κάνει μεγάλη καριέρα.
Γράφει ο ΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.