Έναν τίτλο με τον Ατρόμητο θέλει να κατακτήσει ο Ανδρέας Τάτος, όπως αποκάλυψε μιλώντας στο Sportnetcy.com. Ο Έλληνας διεθνής μίλησε για την πιθανότητα ενός τελικού Κυπέλλου με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, την επιστροφή του στους Πειραιώτες, ενώ παράλληλα μίλησε και για την μεγάλη πρόκριση των Περιστεριωτών στους «8» του Κυπέλλου, αλλά και για το περιστατικό με τον Μήτρογλου.
Συνέντευξη στον Ευθύμη Παπανικολάου
Αναλυτικά η συνέντευξη:
-Πήρατε μεγάλη πρόκριση, δείχνοντας μεγάλο πάθος...
«Σίγουρα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν παίξαμε πολύ καλά, στο δεύτερο μέρος κάναμε μεγάλη ανατροπή με ένα μεγάλο αντίπαλο όπως ήταν ο Άρης, παίρνοντας μια αγχωτική νίκη. Είμαστε χαρούμενοι για αυτή την επιτυχία. Τώρα κοιτάμε το κυριακάτικο παιχνίδι με τον Άρη που θα κυνηγήσουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης. Σίγουρα θα είναι ένα διαφορετικό ματς».
-Κάνετε πορεία πρωταθλητισμού, ενώ παράλληλα βρεθήκατε στους «8» του Κυπέλλου. Κάτι που δείχνει την μεγάλη δυναμική σας. Μέχρι που πιστεύεις ότι μπορείτε να φτάσετε;
«Έχουμε καλή ομάδα, μεγάλο ρόστερ, καλούς παίκτες ποδοσφαιριστές και πιστεύω ότι θα φτάσουμε ψηλά»
-Το καλοκαίρι έγιναν πολλές αλλαγές στο ρόστερ, με το μπάτζετ να κατεβαίνει. Πιστεύατε ότι μπορούσατε να κάνετε τέτοια πορεία σαν και αυτή που διαγράφετε μέχρι σήμερα;
«Σίγουρα έφυγαν καλοί ποδοσφαιριστές, αλλά ήρθαν εξίσου καλοί ποδοσφαιριστές και καλά παιδιά. Έγινε μια πολύ καλή δουλειά και εμείς ξέραμε ότι μπορούμε να τα πάμε πολύ καλά».
-Πάμε πάλι για τελικό Κυπέλλου;
«Πιστεύω ότι αν έχουμε μια καλή κλήρωση θα μπορέσουμε να φτάσουμε και πάλι ψηλά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://sportnetcy.com/greece-sport-news
Φωτό από: olympiacos-blog.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.