Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Όλα σε κρίση

Τον τελευταίο χρόνο γίνεται καθημερινή, εκτενής, από ΟΛΑ τα Μέσα αναφορά και ανάλυση για τις επιπτώσεις της κρίσης σε όλα τα επίπεδα της οικονομικής ζωής και όχι μόνο σε πανελλήνιο επίπεδο φυσικά, καθώς η οικονομική ύφεση έχει παγκόσμιο χαρακτήρα.
Η κατάσταση είναι δύσκολη, τα νέα μέτρα είναι για όλους δυσάρεστα και δυστυχώς πέρα από την κοινωνία, τους φορείς, διάφορους  επαγγελματικούς κλάδους που πλήττονται κ.α, παρατηρείται σιγά σιγά ακόμα ένα φαινόμενο που είναι από κάθε άποψη άσχημο. Αναφερόμαστε στην τεταμένη ατμόσφαιρα που αρχίζει και λαμβάνει χώρα και εντός του Κοινοβουλίου. Εμείς δεν πρόκειται να πάρουμε θέση για το αν είναι σωστό να χρησιμοποιείται μια άλλη ρητορική, ένα άλλο λεξιλόγιο μεταξύ των μελών της Βουλής, αυτό υπόκειται στην κρίση του καθενός. Το καθοριστικό είναι άλλο. Ό,τι η Βουλή είναι απαραίτητο, είναι ανάγκη να αποτελεί διαχρονικά τον θεματοφύλακα του πολιτικού πολιτισμού, της ευγένειας, του διαλόγου, συνολικά του ίδιου του Δημοκρατικού πολιτεύματος, αλλά είναι εξίσου ζωτικής σημασίας να υπάρχει η βούληση του πολιτικού συστήματος για κάθαρση σε όλα τα επίπεδα, ώστε συνακόλουθα να δωθεί και το έναυσμα και έρεισμα προκειμένου-τουλάχιστον το πολιτικό σύστημα της χώρας- να βγεί από μια ιδιότυπη κρίση και το εκλογικό σώμα να ξαναασχοληθεί σοβαρά με αυτό. Ακριβώς γιατί οι περιστάσεις για την χώρα είναι τουλάχιστον κρίσιμες και εκτός από το μέγιστο οικονομικό πρόβλημα, σκοπός είναι η χώρα να είναι θωρακισμένη και σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής. Ας διαφυλάξουμε τα κεκτημένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.