Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Να είχα χίλια μάτια να σε έβλεπα !

Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις ότι ξέρουν καντάρια μπάλα και θες να τους βλέπεις συνεχώς όταν αγωνίζονται. Ένας τέτοιος είναι ο Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος συνεχίζει να μας τρελαίνει σκοράροντας ασταμάτητα. Κάτι που έκανε και στο ματς με τον Πιερικό για το κύπελλο, σημειώνοντας δυο γκολ και στην ουσία δίνοντας στην ομάδα μας την πρόκριση. Βέβαια, ο «φονιάς» είναι και άτυχος, καθώς το σύστημα που χρησιμοποιεί ο εκ των κορυφαίων προπονητών που έχουν περάσει από την Ελλάδα, Ερνέστο Βαλβέρδε, δεν ταιριάζει με το στυλ του, με αποτέλεσμα σε αρκετά ματς να μένει στον πάγκο. Το καλό είναι ότι είναι ένας επαγγελματίας με όλα τα γράμματα κεφαλαία και ακόμη και όταν δεν παίρνει χρόνο συμμετοχής, δεν δημιουργεί προβλήματα στην ομάδα. Σε αυτό έχει βοηθήσει βέβαια και το γεγονός ότι ο Ερνέστο είναι ο κλειδοκράτορας των αποδυτηρίων στα οποία υπάρχει τάξη και ηρεμία. Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε στον «Μαρκογκόλ» είναι να συνεχίσει έτσι και ο προπονητής του που είναι πολύ δίκαιος θα του δώσει ακόμη περισσότερες ευκαιρίες.


Υ.Γ. 1. Με την ανακοίνωση του ΠΑΟ δεν θα ασχοληθώ, καθώς ο καθένας έχει μάτια και βλέπει την αλήθεια, είτε είναι οπαδός του Ολυμπιακού, είτε του Παναθηναϊκού, είτε οποιασδήποτε άλλης ομάδας.
 Υ.Γ.2. Παιδιά αυτό το blog είναι από τα καλύτερα που έχω δει και σας ζητάω σαν χάρη να μπαίνετε όσο πιο πολύ μπορείτε να το ενισχύσουμε με κλικ για να συνεχίσει να μας προσφέρει έγκριτη και έγκυρη ενημέρωση.

΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.