Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Βάλτε μυαλό πριν να είναι αργά...

Πολύς κόσμος τα έχει με την διαιτησία του αγώνα με την Ξάνθη, κάτι που θεωρώ λογικό με την λογική ότι αδικηθήκαμε, αλλά από την άλλη είμαστε Ολυμπιακός και έχουμε μάθει να κερδίζουμε και τους διαιτητές. Αυτό το πράγμα που είδαμε σήμερα στα «Πηγάδια», δεν ήταν η ομάδα μας.

Για αυτό τον λόγο πρέπει να ξυπνήσουν οι καλοπληρωμένοι παίκτες μας και να καταλάβουν που βρίσκονται. Δεν γίνεται να κινδυνεύουν να χάσουν το πρωτάθλημα από μια ομάδα που έχει τόσα οικονομικά προβλήματα και περιμένει τους… αόρατους Άραβες μπας και σωθεί.

Αν δεν ξυπνήσουν γρήγορα μπορεί να γίνει το μεγαλύτερο έγκλημα του αιώνα και αυτό δεν είναι άλλο από το να χάσουμε το πρωτάθλημα. Αν δεν λυπάστε τον κόσμο που παρά την κρίση γεμίζει το «Καραϊσκάκη», λυπηθείτε αυτό τον άνθρωπο που σας δίνει τόσα λεφτά και στην ώρα του και εσείς δεν κάνετε τίποτα για να τον ευχαριστήσετε. Τον Βαγγέλη Μαρινάκη εννοώ.

Ο πρόεδρος σας έχει δώσει και την ψυχή του και εσείς δείχνετε αχάριστοι απέναντι του. Για αυτό ξυπνήστε όσο είναι νωρίς γιατί μετά μην περιμένετε και από τον κόσμο να σας προσφέρει συνέχεια την αγκαλιά του.

Υ.Γ.1. Εννοείται ότι η αντεπίθεση πρέπει να ξεκινήσει από το ματς Κυπέλλου με τον Πανιώνιο. Δεν περιμένω απλά την πρόκριση αλλά και μια εμφάνιση άξια των δυνατοτήτων σας.

Υ.Γ.2. Μήπως θα έπρεπε να επιστρέψει ο Μήτρογλου;


΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.