Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Νικήτρια του Dancing On Ice η Ιωάννα Πηλιχού

Η Ιωάννα Πηλιχού είναι τελικά η νικήτρια του Dancing On Ice!
Το τηλεοπτικό κοινό έδωσε το έπαθλο στην Ιωάννα, έναντι της Πηνελόπης Αναστασοπούλου η οποία ήταν η φιναλίστ του σόου.
Κατά την διάρκεια του τελικού, χόρεψαν και άλλοι παίκτες που πέρασαν από το  Dancing, όπως η Χριστίνα Παπά και ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου κ.α, σε μια ωραία βραδιά, στην οποία έπεσε η αυλαία του επιτυχημένου σόου.



Φωτό από: 30-45.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.