Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Έπιασε κορυφή ο Παναθηναϊκός, με το 1-0 επί του Ατρόμητου

Μπορεί ο Παναθηναϊκός να ζορίζεται τελευταία, ωστόσο πέρασε πρώτος στη βαθμολογία και με ένα ματς λιγότερο από τον Ολυμπιακό που έχασε στην Ξάνθη. Νέο 1-0 (73΄ Κουίνσι), αυτή τη φορά με τον Ατρόμητο στο ΟΑΚΑ.
Ο κακός Παναθηναϊκός νίκησε-πάλι- με 1-0 με γκολ του Κουίνσι στο δεύτερο μέρος και εκμεταλλεύτηκε την ήττα του Ολυμπιακού για να περάσει στο +2 από τους ερυθρολευκους έχοντας κι ένα ματς λιγότερο.

Ο Ατρόμητος ίσως σεβάστηκε υπερβολικά τους πράσινους, καθώς οι παίκτες του Δώνη ανασταλτικά είχαν μπλοκάρει τους πράσινους, πλην όμως απείλησαν ελάχιστα τον Καρνέζη με καθαρές ευκαιρίες και τελικά έχασαν το ματς στις λεπτομέρειες. Δίκαια, πάντως φωνάζει ο Ατρόμητος για το ανύπαρκτο οφσάιντ με το οποίο κόπηκε ο Μήτρογλου στο 78`.



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.sportdog.gr/article/81836/o-zorismenos-perase-ton-stamatemeno

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.