Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Πάμε να πάρουμε την Ευρωλίγκα!

 Είναι κάποιες φορές που μόνο το ταλέντο και το μεγάλο μπάτζετ μιας ομάδας, δεν παίζουν ρόλο. Τότε μιλάει η ψυχή των παικτών. Το ίδιο συνέβη και προχθές στο ΣΕΦ με τους καλαθοσφαιριστές του Ολυμπιακού να δίνουν ότι έχουν και δεν έχουν στο παρκέ, απέναντι στην Σιένα και να επικρατούν με 76-69, παίρνοντας την πρόκριση στο Final 4 της Ευρωλίγκα που θα γίνει στην Κωνσταντινούπολη με 3-1 νίκες. Την ίδια ώρα οι Βάζελοι ακόμη δεν έχουν πάρει την πρόκριση. Κάτι μέσα μου μου λέει ότι θα πάρουμε και την κούπα με τέτοια ομαδάρα που έχουμε.

Υ.Γ.1. Χρόνια πολλά στο μπλογκ μας που έκλεισε δύο χρόνια ζωής και προσπάθειας από όλα τα παιδιά για το καλύτερο δυνατό.

Υ.Γ.2. Σήμερα δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα εκτός από τη νίκη στο Αγρίνιο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.



Του Red ΄΄Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.