Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Βοήθεια δεν είναι μόνο να πληρώσεις ένα χαράτσι... Υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αρκεί η δέσμευση να γίνει πράξη

Μαθαίνουμε ότι τελικά η Εκκλησία δεν θα επιβαρυνθεί,  καθώς δεν θα πληρώσει χαράτσι για τα ακίνητα που διαθέτει.
Ναί, να πληρώσουμε όλοι οι πολίτες  για να σωθεί η οικονομία μας εάν αυτό απαιτείται, να κάνουμε υπομονή. Ωστόσο, ο πολύς κόσμος, ο λαός απαιτεί υπερβάσεις από όλους.
Σίγουρα η κρίση έχει επηρεάσει και την Εκκλησία, όπως κάθε τι οργανωμένο, ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας να βοηθήσει και αυτή με όποιον τρόπο είναι δυνατόν, τους φτωχούς συμπολίτες μας.
Μετά την συνάντηση που είχε ο κ. Βενιζέλος με τον κ. Ιερώνυμο, ο δεύτερος επανάλαβε την πρόθεση της Ελλαδικής Εκκλησίας να αξιοποιηθούν όλοι οι πόροι από την αξιοποίηση της περιουσίας της και να κατευθυνθούν σε κοινωνικό έργο. Μακάρι αυτό να γίνει πράξη. Το έχει ανάγκη η κοινωνία μας. Θα είναι εξαιρετικά σημαντικό αν συμβεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.