Πολλοί έχουν το μυαλό τους στις μεταγραφές και στον ποιον θα πάρουμε, αλλά Το μέλλον του Ολυμπιακού είναι εδώ και αποτυπώνεται στα πρόσωπα των παιδιών της ομάδας Κ20, των παιδιών που κατέκτησαν το τουρνουά που διοργάνωσε η Ρεάλ Σοσιεδάδ. Η ομάδα μας έδειξε ότι έχει μεγάλες δυνατότητες για μια ακόμα φορά, κερδίζοντας στον τελικό του τουρνουά την αντίστοιχη ομάδα της Βαλένθια με 3-2 και έφτασε έτσι δικαιότατα στην κατάκτηση του τροπαίου.
Εκτός από την πρώτη θέση της ομάδας μας στο τουρνουά υπήρξε και μια ακόμα διάκριση για τον Λυκογιάννη ο οποίος αναδείχθηκε καλύτερος παίκτης και πρώτος σκόρερ του τουρνουά.
Άρα δεν πιστεύετε ότι αυτά τα παιδιά αξίζουν μια ευκαιρία;
Υ.Γ.1. Προσπαθούμε να έχουμε μια ακόμη έκπληξη στο μπλογκ για τους φίλους του Ολυμπιακού και ειδικά τους μπασκετικούς. Δεν ξέρουμε αν θα καταφέρουμε να το κάνουμε αλλά υποσχόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε...
Υ.Γ.2. Πολλοί λέτε για στημένο ματς με την Κέρκυρα. Αφού πιστεύετε ότι ο Ολυμπιακός ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα δεν μπορεί να έχει ήττες, γιατί γίνονται τα ματς;
Γράφει ο Red ΄΄Killer΄΄
Εκτός από την πρώτη θέση της ομάδας μας στο τουρνουά υπήρξε και μια ακόμα διάκριση για τον Λυκογιάννη ο οποίος αναδείχθηκε καλύτερος παίκτης και πρώτος σκόρερ του τουρνουά.
Άρα δεν πιστεύετε ότι αυτά τα παιδιά αξίζουν μια ευκαιρία;
Υ.Γ.1. Προσπαθούμε να έχουμε μια ακόμη έκπληξη στο μπλογκ για τους φίλους του Ολυμπιακού και ειδικά τους μπασκετικούς. Δεν ξέρουμε αν θα καταφέρουμε να το κάνουμε αλλά υποσχόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε...
Υ.Γ.2. Πολλοί λέτε για στημένο ματς με την Κέρκυρα. Αφού πιστεύετε ότι ο Ολυμπιακός ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα δεν μπορεί να έχει ήττες, γιατί γίνονται τα ματς;
Γράφει ο Red ΄΄Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.