Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Πέρασαν οι γιορτές, μας έπεσαν όλα μαζί ξανά...




Ειλικρινά νοιώθω ότι μας έπεσαν όλα μαζί...Το χιόνι μαζί με το τρομερό κρύο. Οι σεισμοί που ξαναεμφανίστηκαν στη χώρα μας, αλλά και το μπέρδεμα που νοιώθουμε ακούγοντας όλες τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις σχετικά με το θέμα της λίστας Λαγκάρντ και όχι μόνο.
Την ίδια ώρα τα προβλήματα, τα οποία είναι βουνά στην καθημερινότητα όλων μας, συνεχίζονται...   Μη ξεχνάμε οι γιορτές αποτελούν παρελθόν. Ό,τι γλυκό και ευχάριστο είχαμε σκεφθεί, μέσα στη Χριστουγεννιάτικη ψυχολογία μας, τελείωσε οριστικά. Μπήκαμε για τα καλά σε μια κλασσική και δύσκολη καθημερινότητα και όλοι μας κοιτάμε μέσα από το πέρασμά της, να χάσουμε τα λιγότερα. Άλλος κοιτάει να έχει το επιούσιον, άλλος απλά να ζεσταθεί και άλλος (αν έχει αυτήν την...πολυτέλεια να έχει τα προηγούμενα) να κοιτάξει το πως θα βρει μια καλύτερη δουλειά, ή να βελτιώσει τους όρους εργασίας του κτλ. Και όλοι μας που έχουμε μειωμένη αγοραστική δύναμη, καλούμαστε να ενισχύσουμε με ρευστό και την αγορά...Μια αγορά που δοκιμάζει μήνες πολλούς τώρα τις αντοχές της.
Φυσικά τα ερωτήματα επανέρχονται. Ως πότε δεν θα μπορούμε να έχουμε δυνατότητα πραγματική να βοηθήσουμε, ας πούμε, τα εμπορικά καταστήματα να κινηθούν; ( υπό τη προϋπόθεση να έχεις ένα πιάτο φαγητό στο τραπέζι...). Ως πότε θα νοιώθουμε στο σύνολο μας τόσο μεγάλη και ασφυκτική οικονομική πίεση;
Για όλα αυτά τα ΄΄ως πότε΄΄ και για δεκάδες ακόμα που μπορώ να σκεφτώ, νομίζω ότι οι συνθήκες επιβάλλουν καθαρές κουβέντες από όλους μας για τα προβλήματα που υπάρχουν. Πάνω από όλα καθαρές κουβέντες από το πολιτικό μας σύστημα και τα μεγάλα Media για ό,τι συμβαίνει. Πιστεύω ότι μπορούν να το κάνουν. Αυτό και μόνο αυτό κερδίζει τον κόσμο και έτσι αντιλαμβάνεται μια αλλαγή προς το καλύτερο. Το περιμένει η χιλιοδοκιμασμένη ελληνική κοινωνία.
Δε γίνεται, δε μπορεί να ασχολιόμαστε μόνο με λίστες, με στικάκια, με ποσοστά, με κόντρες κομμάτων για αυτό το θέμα και για άλλα τόσα που ίσως έρθουν στο μέλλον (μακάρι να μην έρθουν) ή ζήσαμε παρόμοια στο παρελθόν. Δε γίνεται να βλέπουμε μόνο ένα δέντρο και να χάνουμε όλο το δάσος. Η εποχή η ίδια επιβάλλει αλήθειες, ανάλυση για τα σοβαρά και τα καθημερινά, πραγματικές διαπιστώσεις. Τι κάνουμε από εδώ και πέρα σε πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο και όλα τα σχετικά.
Γιατί σημασία μεγαλύτερη από την πολυπόθητη και χιλιοειπομένη κάθαρση έχει η ζωή και η καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, προκειμένου να έχεις μια χώρα όρθια και δυνατή. Αυτό είναι κάτι το δεδομένο, το διαχρονικό, το πανεθνικό και αδιαπραγμάτευτο...


ΥΓ.1: Επ΄ ευκαιρία του 2013 να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες του blog μας να έχετε υγεία (σωματική και ψυχική) και πολλά κουράγια. Μόνο αυτό.

ΥΓ.2: Αυτό το blog στηρίζεται στη δουλειά και στο μεράκι μιας πολύ μικρής συντακτικής ομάδας. Όμως για να σταθεί καλά και να δυναμώσει, είναι απαραίτητη η ενεργή συμμετοχή σας εδώ. Όταν μιλάμε για ένα blog, μιλάμε πάντα για κάτι διαδραστικό και κάτι άμεσο. Το blog είναι υπόθεση όλων μας. Όλων μας.
Εξάλλου δεν είμαστε και χθεσινοί. Πλησιάζουμε τα τρία χρόνια παρουσίας, με συνέπεια, συνέχεια, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, τήρηση κανόνων και πάντα μεράκι και πίστη για ένα καλύτερο αύριο. Προχωράμε όλοι μαζί!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.