30 Μαρτίου 2010. Ο συνεργάτης μου «Γενικός» κι εγώ, είπαμε να κάνουμε ένα blog για χαβαλέ, για να γράφουμε καμιά άποψη κτλ. Είπαμε τότε ότι «να δούμε πως θα πάει από επισκεψιμότητα τον πρώτο μήνα και να βάλουμε μικρούς, εφικτούς και συνεχώς αυξανόμενους στόχους». Από το μηδέν, φτάσαμε το 2011-12 στο... ταβάνι μας, μέσα από σκληρή δουλειά, με πολλά άτομα να είναι συμπαραστάτες μας ως συντάκτες και με τους αναγνώστες μας οι οποίοι δίνουν διαχρονικά ζωή σε οποιοδήποτε Μέσο, όπως συμβαίνει κι εδώ. Τους ευχαριστούμε όλους ειλικρινά μέσα από τη καρδιά μας. Γιατί για πολλούς λόγους μπορεί να έχουμε τον τελευταίο καιρό κάμψη στα νούμερα, όμως έχουμε αρκετούς ακόμα πιστούς αναγνώστες για τους οποίους αξίζει να παλεύουμε για την γρήγορη και σύντομη ενημέρωσή τους εφ όλης της ύλης.
Mέσα σε αυτά τα πέντε ολόκληρα χρόνια έχουμε πετύχει εκατομμύρια στο σύνολο μοναδικούς επισκέπτες για ανάγνωση του blog μας, έχουμε σχεδόν 24000 posts και μερικές δεκάδες αποκλειστικά θέματα.
Δεν ξέρουμε για πόσο θα συνεχίσουμε τη προσπάθεια, ξέρουμε όμως δυο πράγματα ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ:
1) Διατηρούμε την ανεξαρτησία και την εντιμότητά μας στο ακέραιο όπως και στην αρχή,
2) Έχουμε την ίδια όρεξη για δημιουργία, το ίδιο μεράκι με την αρχή!
Όσο αντέχουμε θα είμαστε εδώ για να ενημερώνουμε, για να γράφουμε την άποψή μας με επιχειρήματα και τέλος να δίνουμε έμφαση και στη μουσική- διασκέδαση!
ΥΓ: Προσωπικά, στη σύντομη δημοσιογραφική μου διαδρομή, αυτό το blog, αποτελεί το καμάρι μου! Ό,τι πιο δικό μου έχω κάνει. Όμως το blog ανήκει συνολικά στην συντακτική ομάδα του.
Είναι δικό μας και όλων μας. Οι αναγνώστες μας (όσοι κι αν είναι), είναι η μόνιμη προτεραιότητά μας. Έχουμε υποχρέωση να τους πληροφορούμε με συνέπεια, συνέχεια, εντιμότητα!
Σας ευχαριστώ (και ως συντακτική ομάδα συνολικά σας ευχαριστούμε) μέσα από τη καρδιά μου!
Το ταξίδι και το όνειρο συνεχίζονται μαζί σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.