Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ξεχνώ...

 "Θρύλε θυμήσου πρωταθλητή σε θέλουνε ακόμη και οι νεκροί σου", λέει το γνωστό σύνθημα για αυτά τα αθώα παιδιά που έφυγαν λόγω αβλεψίας κάποιων και έμειναν για πάντα χαραγμένα στις καρδιές μας. Σαν σήμερα στις 8 Φεβρουαρίου του 1981 , χάθηκαν αυτές οι αθώες ψυχές και δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε αυτές. Αυτά τα παιδιά θα τα θυμόμαστε πάντα και το ίδιο πρέπει να κάνει και οποιοσδήποτε παίκτης φορά την ιερή φανέλα με τον δαφνοστεφανωμένο έφηβο στο στήθος. Για αυτούς θα πρέπει να παίξουν οι ποδοσφαιριστές μας την Παρασκευή απέναντι στην ΑΕΚ και να κάνουν ένα ακόμη βήμα για τον τίτλο που πρέπει να κατακτήσουν και να τους αφιερώσουν. Αυτά τα παιδιά που χάθηκαν τόσο άδικα αξίζουν να δουν για μια ακόμη φορά την ομάδα για την οποία έδωσαν και την ζωή τους να κατακτάει για μια ακόμη φορά τον τίτλο και όχι να το πάρουν οι ανύπαρκτοι, όπως τους χαρακτηρίζουν ακόμη και κάποιοι οπαδοί τους. Ότι και να γίνει βέβαια, που πιστεύω ότι ο τίτλος δεν χάνεται, εμείς δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε αυτά τα παιδιά που χάθηκαν τόσο άδικα και να τους ανάβουμε όποτε μπορούμε και ένα κεράκι.

 Υ.Γ. 1. Το μόνο που φοβάμαι απέναντι στην ΑΕΚ είναι ο Ολυμπιακός και η αρνητική παράδοση που έχει δημιουργήσει φέτος πριν τα ευρωπαϊκά ματς.Βέβαια, οι παραδόσεις είναι για να σπάνε.

 Υ.Γ.2. Δεν ξεχνώ...


΄΄Red Killer΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.