Όπως ανέφεραν, οι "πράσινοι" προτίθενται να κινηθούν κατά της ΚΑΕ Ολυμπιακός για διαφυγόντα κέρδη από χορηγούς στο άθλημα εξαιτίας όσων γίνονται στο ΣΕΦ τα τελευταία χρόνια. Στο "τριφύλλι" υποστηρίζουν ότι τα επανειλημμένα επεισόδια στο φαληρικό στάδιο πλήττουν την εικόνα του αθλήματος, κι ως εκ τούτου κρατούν χορηγούς μακριά από το άθλημα.
Χαρακτηρίζουν μάλιστα το ΣΕΦ ως το μοναδικό γήπεδο στο οποίο γίνονται επεισόδια επανειλημμένως τα τελευταία χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.