Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Αποθέωση για τους "πράσινους" στο ΟΑΚΑ



Οπαδοί του Παναθηναϊκού αποθέωσαν τον Τσάβι Πασκουάλ και τους παίκτες του κατά την άφιξη της αποστολής στο ΟΑΚΑ, μετά το "μπρέικ" επί του Ολυμπιακού στον δεύτερο τελικό (pics).

Το "μπρέικ" στο ΣΕΦ έφερε την ισοφάριση της σειράς των τελικών (1-1) και την... αποθέωση των παικτών του Παναθηναϊκού Superfoods στο ΟΑΚΑ.
Στο ΟΑΚΑ είχαν μαζευτεί οπαδοί του "τριφυλλιού" για να αποθεώσουν τον Τσάβι Πασκουάλ και τους παίκτες του, με τα χειροκροτήματα να δίνουν τη θέση τους σε συνθήματα μόλις τα μέλη της "πράσινης" αποστολής κατέβηκαν από το πούλμαν.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.