Το ντέρμπι ολοκληρώθηκε με πολλή ένταση γύρω από το ΣΕΦ, εντός όμως αυτού δεν υπήρξε κάτι ιδιαίτερο. Γι αυτό κιόλας, οι διαιτητές δεν σημείωσαν κάτι ιδιαίτερα επιβαρυντικό για τον Ολυμπιακό στο φύλλο αγώνα. Σε αυτό γίνεται αναφορά για ρίψη κροτίδας στη διάρκεια της τελευταίας περιόδου, αλλά και τέσσερα υβριστικά συνθήματα που ακούστηκαν από τους οπαδούς των "ερυθρολεύκων".
Στον Ολυμπιακό, πάντως, θεωρούν πως αν υπάρξει βαριά ποινή από τον αθλητικό δικαστή, θα πρόκειται για απόφαση σκάνδαλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.