
Να χαράξει τη νέα πορεία της χώρας, μετά την καθαρή έξοδο από το μνημόνιο, τον Αύγουστο, έχει στόχο το αναπτυξιακό σχέδιο της κυβέρνησης, όπως δηλώνει ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Κατρούγκαλος.
«Η έξοδος από τα μνημόνια δεν σηματοδοτεί την επιστροφή στην περίοδο πριν από το 2010, με τις γνωστές αμαρτίες τόσο του πολιτικού συστήματος όσο και του παραγωγικού μοντέλου της χώρας» σημειώνει ο κ. Κατρούγκαλος και επισημαίνει: «Θέλουμε ένα νέο ξεκίνημα με δημοκρατία, αλλά και με οικονομία που να μην απαξιώνει την εργασία, αλλά να βασίζεται σε αυτή, και που να προωθεί τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας».
Στη συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο κ. Κατρούγκαλος σχολιάζει πως «ο τρόπος με τον οποίο φανταζόμαστε την ανάπτυξη θέλει να ενσωματώσει το ρόλο της εργασίας και των εργαζομένων στο νέο παραγωγικό μοντέλο». Σε αυτό το πλαίσιο, έκανε λόγο για δίκαιη ανάπτυξη που έχει στο κέντρο της προσοχής και του σχεδιασμού τον άνθρωπο και τον εργαζόμενο. Αναφερόμενος στην έξοδο της ελληνικής οικονομίας από το πρόγραμμα, καθιστά σαφές πως η κυβέρνηση θέλει να είναι καθαρή, χωρίς πρόσθετες δεσμεύσεις όρων και αιρεσιμότητας που θα συνεπαγόταν η προληπτική έξοδος, όπως διευκρινίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.