Κυριακή 27 Μαΐου 2018

«Μήνυμα» Κιμ Γιονγκ Ουν σε Τραμπ: Είμαι αποφασισμένος να σε συναντήσω και να λύσουμε τις διαφορές μας

Ο Βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν επιβεβαίωσε εκ νέου τη δέσμευσή του για τη «πλήρη» αποπυρηνικοποίηση της κορεατικής χερσονήσου και για μια προγραμματισμένη συνάντηση με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, δήλωσε σήμερα ο Νοτιοκορεάτης πρόεδρος Μουν Τζε-ιν.

Ο Μουν και ο Κιμ συμφώνησαν κατά την αιφνιδιαστική δεύτερη συνάντηση που είχαν το Σάββατο ότι μια πιθανή σύνοδος κορυφής Βόρειας Κορέας – ΗΠΑ, που ο αρχικός της προγραμματισμός ήταν για τις 12 Ιουνίου στη Σιγκαπούρη, πρέπει να στεφθεί με επιτυχία, τόνισε ο Μουν σε μια συνέντευξη Τύπου στη Σεούλ.


Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/791256/minuma-kim-giong-oun-se-trab-eimai-apofasismenos-na-se-sunadiso-kai-na-lusoume-tis-diafores-mas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.