Ο Μουν και ο Κιμ συμφώνησαν κατά την αιφνιδιαστική δεύτερη συνάντηση που είχαν το Σάββατο ότι μια πιθανή σύνοδος κορυφής Βόρειας Κορέας – ΗΠΑ, που ο αρχικός της προγραμματισμός ήταν για τις 12 Ιουνίου στη Σιγκαπούρη, πρέπει να στεφθεί με επιτυχία, τόνισε ο Μουν σε μια συνέντευξη Τύπου στη Σεούλ.
Περισσότερα στο https://www.protothema.gr/world/article/791256/minuma-kim-giong-oun-se-trab-eimai-apofasismenos-na-se-sunadiso-kai-na-lusoume-tis-diafores-mas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.