Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Δ. Κουτσούμπας: Τα Μνημόνια τσάκισαν δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών


Ο Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, σχολίασε τις πολιτικές εξελίξεις, στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στην εφημερίδα “Νέα”.
Το κείμενο της συνέντευξης του Δημήτρη Κουτσούμπα έχει ως εξής:
Σε σχέση με την υπόθεση Νοβάρτις. Γιατί αποχωρήσατε από την Βουλή, με ποιο σκεπτικό, δεν πρέπει να διαλευκανθεί με όλους τους τρόπους;
Επειδή ακριβώς πιστεύαμε ότι θα πρέπει να διαλευκανθεί με όλους τους τρόπους, γι’ αυτό και αποχωρήσαμε από μια διαδικασία “παρωδία”, που ήταν μόνο για εντυπωσιασμό κι αποπροσανατολισμό. Το ΚΚΕ κατέθεσε συγκεκριμένες προτάσεις από την πρώτη στιγμή στην Επιτροπή, προκειμένου να γίνει κάτι ουσιαστικό. Προτείναμε να υπάρχει έρευνα των παραγραφόμενων αδικημάτων που θα μπορούσαν να δώσουν στοιχεία, αλλά και εξέταση των ανώνυμων μαρτύρων. Η κυβερνητική πλειοψηφία τα απέρριψε με αστείες νομικές προφάσεις. Και σε αυτό διευκολύνθηκε και από τα άλλα κόμματα, που ήθελαν να στήσουν το δικό τους σόου.
Σε άλλο επίκαιρο ζήτημα, διαρρέουν διάφορα για ονοματολογικό Σκοπίων. Πάγια θέση σας η σύνθετη ονομασία από πολύ παλιά. Δεν πετάτε την μπάλα στην εξέδρα με το να επικαλείστε συνεχώς πως η όποια λύση θα έχει ως γνώμονα το ΝΑΤΟ, θα είναι μια λύση αρνητική;
Επίσης πάγια θέση μας είναι να φύγει το ΝΑΤΟ από τα Βαλκάνια, γιατί είναι παράγοντας αποσταθεροποίησης, αλλαγής συνόρων, υποδαύλισης εθνικισμών. Και αυτό το έχουμε ζήσει. Όπως επίσης πάγια θέση μας είναι ότι η όποια συνθέτη γεωγραφική ονομασία θα πρέπει να στηρίζεται σε πλήρη απάλειψη του αλυτρωτισμού από το σύνταγμα της γειτονικής χώρας και ακύρωση της ανιστόρητης θεωρίας περί μακεδονικού έθνους. Βλέπετε να επιτυγχάνεται τίποτα από αυτά; Το αντίθετο. Μεθοδεύεται το κλείσιμο με απροκάλυπτη παρέμβαση των Αμερικανών και της ΕΕ και με την προθυμία της κυβέρνησης, που έχει γίνει ο καλύτερος σημαιοφόρος τους, προκειμένου η ΠΓΔΜ να μπει στη λυκοσυμμαχια του ΝΑΤΟ. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα και το ΚΚΕ έχει υποχρέωση να προειδοποιήσει το λαό για τους μεγάλους κινδύνους που ελλοχεύουν.
Η Ελλάδα ολοκληρώνει το πρόγραμμα το Καλοκαίρι. Βγαίνουμε από το Μνημόνιο όπως όλα δείχνουν. Μήπως αυτό είναι μια θετική χαραμάδα αναμφισβήτητα;
Η τυπική ολοκλήρωση του προγράμματος το καλοκαίρι δε σημαίνει και έξοδο από τα μνημόνια. Αυτό δείχνουν η εφαρμογή των συμφωνηθέντων, η διατήρηση και η ενίσχυση των αντιλαϊκών μέτρων, η δημοσιονομική προσαρμογή με ματωμένα πλεονάσματα δίχως τέλος για το λαό. Στην ίδια ρότα το κυβερνητικό αναπτυξιακό σχέδιο για την επόμενη μέρα κλείνει και την πιο μικρή χαραμάδα για την ανάκτηση των απωλειών του λαού, ενισχύει την εργασιακή ζούγκλα γιατί έχει ανοίξει διάπλατα τις πόρτες για τη στήριξη των επιχειρηματικών ομίλων. Κι είναι αφέλεια να πιστέψει κανείς ότι οι διάφορες προεκλογικές ανέξοδες υποσχέσεις, που αρχίζει ήδη να διατυμπανίζει η κυβέρνηση, με κριτήριο τα κέρδη των μονοπωλίων, θα οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων του μόχθου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.