Κλειστοί θα παραμείνουν την Τρίτη οι δημοτικοί παιδικοί σταθμοί λόγω κινητοποίησης της ΚΕΔΕ, της ΠΟΕ-ΟΤΑ και της ΠΑΣΥΒΝ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βρεφονηπιοκόμων), ενώ στις 10:00 έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Εσωτερικών.
Ο δήμος Αθηναίων ωστόσο έχει ανακοινώσει ότι οι 75 βρεφονηπιακοί σταθμοί του θα παραμείνουν ανοιχτοί, ενώ η ΠΟΕ-ΟΤΑ «απάντησε» με προκήρυξη 24ωρης απεργίας για όλους τους εργαζομένους στους δημοτικούς σταθμούς.
Περισσότερα στο topontiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.