Ανυποχώρητος όσον αφορά τη χρήση της λέξης Μακεδονία, αλλά και κατά των συλλαλητηρίων, δήλωσε για το θέμα των Σκοπίων ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο.
Η Εκκλησία είναι ανυποχώρητη στη λέξη «Μακεδονία» και χαρακτήρισε το Σκοπιανό όχι μόνο εθνικό, αλλά και εκκλησιαστικό θέμα που αγγίζει τους πάντες και που η Εκκλησία παρακολουθεί «με αγωνία και συγκίνηση».
Ξεκαθαρίστηκε όμως ότι δεν είναι υπέρ των συλλαλητηρίων και των λαοσυνάξεων, γιατί «η Εκκλησία πορεύεται με αγάπη».
Συγκεκριμένα σε ανακοίνωση που εξεδόθη μετά τη συνεδρίαση της ΔΙΣ υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου αναφέρονται τα εξής:
Η συνέχεια στο http://fimotro.gr/?p=60506
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.