Δεν χρειάστηκε ούτε να ιδρώσει... Στα προημιτελικά του Κυπέλλου και τυπικά βρίσκεται ο Ολυμπιακός κερδίζοντας με 2-0 τον Πλατανιά και στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Όλα είχαν ουσιαστικά ξεκαθαρίσει από το 0-2 του πρώτου ματς, όμως, οι Πειραιώτες παρουσιάστηκαν σοβαροί και πήραν άλλη μία νίκη κόντρα στους Κρητικούς.
Αντιλαμβάνεται κανείς πως το ματς είχε διαδικαστικό χαρακτήρα και περισσότερο ήταν μία ευκαιρία για να δει κάποια πράγματα ο Όσκαρ Γκαρθία, στο ντεμπούτο του στην ομάδα και να ενσωματωθούν σταδιακά οι Χατζισαφί και Μιραλάς, οι οποίοι έπαιξαν για πρώτη φορά από τη μέρα που αποκτήθηκαν.
Ο Ιρανός έδειξε με το καλημέρα έτοιμος και θα αποτελέσει μία καλή λύση, ενώ ο Βέλγος θα χρειαστεί λίγο χρόνο για να βρει απόλυτα τα πατήματά του. Καλός και δις σκόρερ ο Τζούρτζεβιτς, άρεσε και ο Μάρτινς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.