Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Πολάκης και Γεωργιάδης θα καταθέσουν στην Εξεταστική για τα σκάνδαλα στον χώρο της Υγείας


Τις καταθέσεις του αναπληρωτή υπουργού Υγείας Παύλου Πολάκη και του πρώην υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, στο τέλος Ιανουαρίου, ώστε να ολοκληρωθεί η έρευνα για το ΚΕΕΛΠΟ, αποφάσισε σήμερα η Εξεταστική Επιτροπή που διερευνά τα σκάνδαλα στο χώρο της υγείας, στην πρώτη συνεδρίασή της με το νέο έτος. Επίσης, με εισήγηση του προέδρου της Αντώνη Μπαλωμενάκη, αποφάσισε ομόφωνα να ζητήσει από την ολομέλεια νέα παράταση των εργασιών της μέχρι τις 20 Απριλίου, καθώς μετά την ολοκλήρωση της έρευνας για το ΚΕΕΛΠΝΟ θα ανοίξει το κεφάλαιο της Novartis.



Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/254516/polakis-kai-georgiadis-tha-katathesoyn-stin-exetastiki-gia-ta-skandala-ston-horo-tis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.