Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Ρόουζ: «Ήθελα να επιστρέψω στους Νικς»

Ρόουζ
Την επιθυμία του να συνεχίσει να αγωνίζεται με τη φανέλα των Νικς μετά την αποχώρηση του Φιλ Τζάκσον από τους Νεοϋορκέζους αποκάλυψε ο Ντέρικ Ρόουζ.
«Από τη δική μας πλευρά περιμέναμε να δούμε πως θα κινηθούν το καλοκαίρι. Δεν ήρθαν σε επαφή μαζί μας, οπότε καταλάβαμε ότι έψαχναν κάτι άλλο. Επέλεξαν να αποκτήσουν από το draft έναν πόιντ γκαρντ», ανέφερε αρχικά ο MVP του 2011 μιλώντας στην ιστοσελίδα «New York Daily News» και συνέχισε λέγοντας: «Θα ήθελα πολύ να επιστρέψω στη Νέα Υόρκη. Μου άρεσε να αγωνίζομαι εκεί ακόμη και αν χάναμε».
Ακόμη, υποστήριξε: «Μου άρεσε ο κόσμος, η πόλη και όλα γύρω από την ομάδα. Προχώρησαν σε αλλαγές, ο Φιλ (σ.σ. Τζάκσον) έφυγε κι εγώ ήθελα πολύ να συνεχίσω να είμαι μέρος της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.