Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Μοίρασε «καμπάνες» η λίγκα σε Μπράντλεϊ Μπιλ και Ντρέιμοντ Γκριν

H κοκορομαχία ανάμεσα σε Μπράντλεϊ Μπιλ και Ντρέιμοντ Γκριν είχε… απόνερα, αφού οι ιθύνοντες του NBA μοίρασαν τιμωρίες.
Η λίγκα αποφάσισε να τιμωρήσει τον Μαρκίφ Μόρις και τον Κάρικ Φέλιξ με μία αγωνιστική για την είσοδο τους στον αγωνιστικό χώρο, ενώ βρίσκονταν αμφότεροι στον πάγκο πριν ξεκινήσει ο καβγάς.
Ο πρωταγωνιστής του επεισοδίου, Μπράντλεϊ Μπιλ, τιμωρήθηκε με πρόστιμο ύψους 50.000 δολαρίων για την συμπεριφορά του, αφού θεωρήθηκε βασικός υπαίτιος για ό,τι συνέβη. Ο έτερος εμπλεκόμενος, Ντρέιμοντ Γκριν, τιμωρήθηκε με 25.000 δολάρια, ενώ με αφορμή το συμβάν τιμωρήθηκε και ο Κέλι Ούμπρε με πρόστιμο ύψους 15.000 δολαρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.