Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017

Εμπίιντ: «Δεν με νοιάζει τι λένε οι γιατροί της ομάδας»

Εμπίιντ
Ακόμη ένα τραυματισμό υπέστη ο Καμερουνέζος σέντερ των Σίξερς, Τζόελ Εμπίιντ, κόντρα στους Ντάλας Μάβερικς το βράδυ το Σαββάτου.
Ο υψηλόσωμος άσος της Φιλαδέλφεια αποκόμισε ένα πρήξιμο στο δεξί του χέρι μετά το ματς με τους Τεξανούς, ωστόσο αυτό δε φαίνεται πως μπορεί να τον κρατήσει εκτός αγωνιστικών υποχρεώσεων. Παρότι οι γιατροί επιθυμούν να επανεκτιμούν την κατάσταση του χεριού του πριν από κάθε παιχνίδι, ο ίδιος ο παίκτης έχει διαφορετική άποψη…
«Όχι, δε θα μείνω εκτός επειδή το λένε οι γιατροί. Δε με νοιάζει τι λένε οι γιατροί μας για το χέρι μου. Εγώ θα παίξω», ανέφερε ο Εμπίιντ μιλώντας στην ιστοσελίδα «Philly.com» και το δημοσιογράφο, Κιθ Πόμπεϊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.