Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Λεμονής: «Μας μένει η πίκρα»

Λεμονής: «Θέλουμε ακόμα δουλειά, νομίζω υπήρχε πέναλτι στον Καρσελά»
Λακωνικός εμφανίστηκε ο Τάκης  Λεμονής σε δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA αμέσως μετά την λήξη της αναμέτρησης.
Ο έμπειρος τεχνικός σε ερώτηση για το γεγονός ότι άργησε ο Ολυμπιακός να δημιουργήσει φάσεις στο παιχνίδι σχολίασε: «Από την αρχή μπήκαμε για να παίξουμε ποδόσφαιρο, ωστόσο δεν μας βγήκαν κάποια πράγματα». Ενώ στην συνέχεια ολοκλήρωσε, αναφέροντας: «Μας μένει η πίκρα που δεν καταφέραμε να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που μας δόθηκαν στο τέλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.