Λακωνικός εμφανίστηκε ο Τάκης Λεμονής σε δηλώσεις του στην κάμερα της NOVA αμέσως μετά την λήξη της αναμέτρησης.
Ο έμπειρος τεχνικός σε ερώτηση για το γεγονός ότι άργησε ο Ολυμπιακός να δημιουργήσει φάσεις στο παιχνίδι σχολίασε: «Από την αρχή μπήκαμε για να παίξουμε ποδόσφαιρο, ωστόσο δεν μας βγήκαν κάποια πράγματα». Ενώ στην συνέχεια ολοκλήρωσε, αναφέροντας: «Μας μένει η πίκρα που δεν καταφέραμε να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που μας δόθηκαν στο τέλος».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.