Καταφανώς καλύτερος σε όλη τη διάρκεια του ντέρμπι, ο Παναθηναϊκός πήρε μια δίκαιη νίκη με 1-0 κόντρα στον Ολυμπιακό χάρη σε γκολ που πέτυχε ο Βιγιαφάνες στο 56ο λεπτό.
Οι «πράσινοι» ήταν η ομάδα που στάθηκε καλύτερα μέσα στο τερέν δημιούργησε ευκαιρίες και τελικά πήρε τη νίκη απέναντι σε έναν Ολυμπιακό που έκανε την πρώτη τελική του στο παιχνίδι στο 51ο λεπτό, κέρδισε το πρώτο κόρνερ στο 72΄,ενώ έχασε την πρώτη ευκαιρία στο 78ο λεπτό…
Περισσότερα στο
http://www.filathlos.gr/panathenaikos/372677-prasine-parelase-ste-leophoro-1-0-o-panathenaikos-ton-olympiako
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.