Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017

Ουζουνίδης: «Πήραμε δίκαια τη νίκη γιατί είχαμε την ποιότητα να το κάνουμε»

PAO
Πανευτυχής ήταν ο τεχνικός του τριφυλλιού, Μαρίνος Ουζουνίδης, αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο οποίος πέρα από την αναφορά του στα του αγώνα, δεν ξέχασε να ευχαριστήσει τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την στήριξη του, ενώ δεν παρέλειψε να κάνει και την αυτοκριτική του.
Αναλυτικά: «Πιστεύω πολύ στην ποιότητα της ομάδας μου και για αυτό σήμερα καταφέραμε και πήραμε αυτή τη νίκη. Είπα στους παίκτες μου ότι αυτοί οι 15 βαθμοί που έχουμε στο πρωτάθλημα δεν αντιπροσωπεύουν την ποιότητα μας και πρέπει αυτό να το αποδείξουμε. Τους είπα επίσης ότι σε ένα μεγάλο βαθμό ευθύνομαι εγώ για τις μέχρι τώρα απώλειες, λόγω της συνοχής που προσπαθούσαμε να αποκτήσουμε. Πιστεύω ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά περισσότερα πράγματα στο μέλλον, ενώ και σήμερα θα μπορούσαμε να είχαμε σκοράρει πολύ νωρίτερα. Φυσικά στο τέλος, είχαμε και τύχη γιατί ο Ολυμπιακός ρίσκαρε και είχε και εκείνος τις δικές του ευκαιρίες. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο για την στήριξη του, όχι τόσο, για σήμερα που κερδίσαμε, όσο για τα παιχνίδια εκείνα που δεν ήμασταν τόσο καλοί και οι οπαδοί μας μας στήριξαν και πάλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.