Ο κόσμος αποδοκίμασε το αποτέλεσμα και κυρίως τον Canelo Alvarez μετά την τελική ανακοίνωση του αποτελέσματος, ωστόσο ο Μεξικανός επέμεινε πως κέρδισε άνετα 7 ή 8 γύρους, γεγονός πάντως που δεν βρίσκει σύμφωνους τους περισσότερους. Ο Μεξικανός έδειχνε... χαμένος στον πρώτο γύρο, αλλά κατάφερε να μπει μέχρι τον τέταρτο στο παιχνίδι.
Από εκεί και πέρα ο GGG ακολούθησε την βασική τακτική του και παίρνοντας χώρο από τον Μεξικανό ορμούσε κλείνοντας τον στα σχοινιά. Ο Canelo έψαχνε το ένα δυνατό χτύπημα, το βρήκε αρκετές φορές στον αγώνα, αλλά αυτή η... τρέλα του μποξέρ του Καζακστάν να αποκρούει τα χτυπήματα με το κεφάλι και να μην "νιώθει" προβλημάτισε τον Canelo.
Στους τρεις τελευταίους γύρους ο Golovkin κρατούσε το παιχνίδι στα χέρια του και δεν το πήρε γιατί επέτρεψε στον Canelo να κερδίσει τις εντυπώσεις ορμώμενος για να σωθεί από την ήττα. Οι δύο κριτές μοίρασαν τον αγώνα ο ένας προς τον Canelo και ο άλλος προς τον GGG, ο τρίτος το έδωσε ισοπαλία κι έτσι είχαμε το αποτέλεσμα της ισοπαλίας που οδηγεί 100% στη μεγάλη ρεβάνς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.