Η απόφαση των κριτών να βγάλουν ισόπαλη τη μάχη μεταξύ του Canelo Alvarez και του GGG προκάλεσε αντιδράσεις. Δείτε τα πιο χαρακτηριστικά tweets.
Το Canelo vs. GGG ήταν το καλύτερο, το πιο δυνατό ματς που θα μπορούσαμε να δούμε στην επαγγελματική πυγμαχία και αποδείχθηκε 100% μέσα στο ρινγκ.
Ωστόσο, οι άνθρωποι του χώρου στην συντριπτική τους πλειοψηφία αντέδρασαν στο άκουσμα της ισοπαλίας μεταξύ των δύο μποξέρ, θεωρώντας πως αδικήθηκε ο πρώτος.
Διαβάστε μερικά από τα απολαυστικά tweet που κατέκλυσαν το ίντερνετ.
Did they bring these judges over from Australia?#CaneloGGG
Adelaide bird gave Canelo 10 rounds lmao
I had Canelo winning due to better power shots... You'll hear or read these other people say otherwise but boxing is based on damage n power
118-110??? That's what is wrong with boxing. Complete fuck job. #GGGCanelo
This is why no one watches boxing! 118-110???? Crazy. #GGGwon that fight!
Who didn't think this fight would be a draw boxing needs #CaneloGGG to fight again to try to keep boxing alive
To quote Roger Mayweather, most people don't know shit about boxing. Told you a Golden Boy fighter wouldn't lose on a Golden Boy Promotion.
That's trash but I'm good with a rematch!
GGG won that...


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.