Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Raikkonen – Δεν μπορούσα να κάνω κάτι για να το αποφύγω



Ο Kimi Raikkonen αισθάνεται ότι ήταν σαν επιβάτης στο μονοθέσιο του, έπειτα από μια χαοτική σύγκρουση κατά την εκκίνηση του Grand Prix Σιγκαπούρης, η οποία βρήκε τον ίδιο, τον Sebastian Vettel και τον Max Verstappen να εγκαταλείπουν από τον πρώτο γύρο του αγώνα.
Ο Φινλανδός έκανε ένα ξεκίνημα από την τέταρτη θέση και προσπάθησε να προσπεράσει τον Verstappen κατά την εκκίνηση. Ο poleman Vettel μετακινήθηκε προς τα αριστερά για να καλύψει τον νεαρό Ολλανδό, ο οποίος κατέληξε να γίνει σάντουιτς ανάμεσα στα δύο μονοθέσια της Ferrari και τελικά ακολούθησε η σύγκρουση.
«Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικό για να το αποφύγω», δήλωσε ο Raikkonen στο Sky F1. «Έκανα ένα καλό ξεκίνημα αλλά, δυστυχώς, δυστυχώς, χτυπήθηκα και έτσι τελείωσε ο αγώνας για μένα, είναι πολύ κρίμα. Ήξερα πού ήταν ο Max και όποια και αν ήταν η αιτία του ατυχήματος, δεν αλλάζει και πολλά πλέον. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που είναι».
Το συμβάν με τους Raikkonen, Vettel και Verstappen κατά την διαδικασία της εκκίνησης ήταν υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες μετά τον αγώνα, όπου και έβγαλαν την απόφασή τους.                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://f1fan.gr/?p=52730

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.