Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

«Τρομερό να λένε Διαμαντίδης, Παπαλουκάς και Ζήσης πως είναι τιμή τους»

Την χαρά του που η «χρυσή» Εθνική του 2005 ενώθηκε για να παίξει στο «Antetokounbros event» εξέφρασε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.

«Τρομερό να λένε Διαμαντίδης, Παπαλουκάς και Ζήσης πως είναι τιμή τους»

Ο «Greek Freak» υποστήριξε στην Συνέντευξη Τύπου για το «Antetokounbros»: «Ευχαριστώ τα παιδιά (σ.σ. της Εθνικής του 2005) που ήρθαν να παίξουν. Είχαμε ως πρότυπο τον Διαμαντίδη, τον Παπαλουκά και τον Ζήση. Το να λένε τα παιδιά πως είναι μεγάλη τους τιμή που θα παίξουν εδώ, είναι κάτι τρομερό. Αυτό το event, που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, είναι δική μου τιμή που θα παίξω μαζί τους. Εγώ προσωπικά κάνω κάτι που αγαπάω, παίζω μπάσκετ. Οπότε μπορούμε, θέλουμε να δίνουμε χαρά στον κόσμο».

Για το τι θα έλεγε στα παιδιά, είπε: «Να πιστεύουν στα όνειρά τους και να δουλεύουν όσο πιο σκληρά γίνεται. Σίγουρα υπάρχουν δυσκολίες, αλλά πρέπει να δουλεύεις καθημερινά. Χρειάζεται δουλειά. Μακάρι αυτό να το περάσουμε στα παιδιά και να είμαστε τα σωστά πρότυπα».

πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1097533/tromero-na-lene-diamantidis-papaloykas-kai-zisis-pos-einai-timi-toys

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.