Την αλησμόνητη φάση στον ημιτελικό του Ευρωμπάσκετ του 2005 στο Βελιγράδι θύμισαν στον κόσμο οι Νίκος Ζήσης και Δημήτρης Διαμαντίδης.

Δώδεκα χρόνια πίσω μας γύρισε η τελευταία φάση στο παιχνίδι της ομάδας των Antetokounbros με την Εθνική του 2005.
Η ομάδα του Παναγιώτη Γιαννάκη ήταν πίσω με δύο πόντους, με τον Νίκο Ζήση να έχει την μπάλα, να μπαίνει μέχρι μέσα και στη συνέχεια να πασάρει στον Δημήτρη Διαμαντίδη, ο οποίος σούταρε το «βάλτο αγόρι μου» τρίποντο!
Αυτό δεν μπήκε, όπως εκείνο το βράδυ στο Βελιγράδι το 2005, αλλά η ανάμνηση και μόνο αυτής της ιστορικής φάσης ήταν αρκετή…
Δείτε το βίντεο:
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/i-epanalipsi-tou-balto-agori-mou-meta-apo-12-xronia-video/3367521
Δώδεκα χρόνια πίσω μας γύρισε η τελευταία φάση στο παιχνίδι της ομάδας των Antetokounbros με την Εθνική του 2005.
Η ομάδα του Παναγιώτη Γιαννάκη ήταν πίσω με δύο πόντους, με τον Νίκο Ζήση να έχει την μπάλα, να μπαίνει μέχρι μέσα και στη συνέχεια να πασάρει στον Δημήτρη Διαμαντίδη, ο οποίος σούταρε το «βάλτο αγόρι μου» τρίποντο!
Αυτό δεν μπήκε, όπως εκείνο το βράδυ στο Βελιγράδι το 2005, αλλά η ανάμνηση και μόνο αυτής της ιστορικής φάσης ήταν αρκετή…
Δείτε το βίντεο:
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/i-epanalipsi-tou-balto-agori-mou-meta-apo-12-xronia-video/3367521
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.