Στο… πόδι σηκώθηκε 6.000 κόσμος στο «Nick Galis Hall» φωνάζοντας ρυθμικά το όνομά του Δημήτρη Διαμαντίδη, μετά το φιλικό των Antetokoυnbros με την Εθνική του 2005!
Την απόλυτη αποθέωση γνώρισε ο Δημήτρης Διαμαντίδης, ο οποίος μετά το τέλος του παιχνιδιού ανάμεσα στους Antetokoυnbros με την Εθνική του 2005 άκουγε για πολλή ώρα ρυθμικά το όνομά του από τους 6.000 φίλους του μπάσκετ που ήταν στο «Nick Galis Hall».
«Ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε. Να είμαστε όλοι καλά, να είναι καλά και τα παιδιά (σ.σ. αδέρφια Αντετοκούνμπο) και του χρόνου να βρεθούμε και πάλι εδώ», ήταν τα λόγια του «3D».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/diamadidis-oe-oe-oe-apo-olo-to-aleksandreio-video/3367518
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.