Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

«Να κάνουμε το event στο Καλλιμάρμαρο και να γεμίσει»!

Την επιθυμία να διοργανωθεί το «Antetokounbros» στο Καλλιμάρμαρο και να είναι όλο γεμάτο (χωράει 45.000 κόσμο) εξέφρασε ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.

«Να κάνουμε το event στο Καλλιμάρμαρο και να γεμίσει»!

Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο δήλωσε στην Συνέντευξη Τύπου του «Antetokounbros event»: «Το να βλέπουμε αυτή την ομάδα πάλι εδώ, είναι κάτι το τρομερό. Με τον Γιάννη όταν ερχόμασταν στη Θεσσαλονίκη, λέγαμε για πότε είδαμε τελευταία φορά τον Διαμαντίδη, λέγαμε ότι ήταν στην Πάτρα και μου έλεγε ότι τώρα κάνουμε δικό μας All Star. Όλα αυτά τα ονόματα που θα είναι στο παρκέ, είναι κάτι το τρομερό. Ελπίζουμε το "Antetokounbros" να το κάνουμε κάθε χρόνο, σε κάθε γήπεδο. Είναι χαρά να πηγαίνεις να πάρεις σουβλάκια και να μην σε αφήνουν (σ.σ. ο κόσμος) ήσυχο. Αυτό μας γεμίζει ενέργεια. Θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο και θέλουμε να κάνουμε το event στο Καλλιμάρμαρο και να είναι γεμάτο»!

πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/1097535/na-kanoyme-event-sto-kallimarmaro-kai-na-gemisei

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.