Στην πρόβλεψη ότι αργά ή γρήγορα θα υπάρξει head coach γένους θηλυκού στο NBA, προέβη ο κομισάριος της λίγκας, Άνταμ Σίλβερ.
«Είναι σίγουρο ότι αυτό θα συμβεί. Και πιστεύω ότι εξαρτάται από μένα να εξασφαλίσω ότι θα γίνει αργά ή γρήγορα», υπογράμμισε μιλώντας στο ESPN ο κορυφαίος παράγοντας του NBA, ο οποίος αναφέρθηκε και στην πιθανότητα να αυξηθεί ο αριθμός των γυναικών διαιτητών.
«Είναι κι αυτός ένας στόχος, με δεδομένο πως θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των διαιτητών που προσλαμβάνουμε ισόποσα με άνδρες και γυναίκες», δήλωσε ο Σίλβερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.