Την πρόθεση του να ενισχύσει το ρόστερ της ομάδας του με παίκτες που θα είναι περισσότερο αποτελεσματικοί στο αμυντικό κομμάτι, αποκάλυψε ο Τζεφ Χόρνατσεκ.
«Νομίζω ότι εάν εστιάσει κανείς στην άμυνά μας φέτος, ίσως χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε κάποιους επιπλέον αμυντικούς παίκτες. Η διοίκηση θα εξετάσει το συγκεκριμένο ζήτημα», ανέφερε αρχικά ο 53χρονος τεχνικός των Νιου Γιορκ Νικς και συνέχισε:
«Ο general manager Στιβ Μιλς, ο πρόεδρος και τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να μας βοηθήσουν. Γνωρίζουμε ότι χρειαζόμαστε βοήθεια σε αυτό το κομμάτι», δήλωσε ο πρώην προπονητής των Φοίνιξ Σανς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.