Οι Κλίβελαντ Καβαλίερς υπέστησαν βαριά ήττα από τους Σαν Αντόνιο Σπερς τα ξημερώματα της Τρίτης και ο ΛεΜπρόν Τζέιμς δεν… κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του.
Μιλώντας στο δίκτυο ESPN αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, ο «βασιλιάς» παραδέχτηκε πως η ομάδα του βρίσκεται σε κακή κατάσταση.
«Με δεδομένες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, οι Σπερς είναι η τελευταία ομάδα που θες να αντιμετωπίσεις. Μια καλοκουρδισμένη μηχανή σαν αυτή, μπορεί να αξιοποιήσει οποιοδήποτε λάθος κάνεις σε αυτή τη φάση της σεζόν», ανάφερε αρχικά το μεγάλο αστέρι της ομάδας του Οχάιο και συνέχισε:
«Δεν παίζουμε καλό μπάσκετ αυτή τη στιγμή. Πρέπει να βρούμε λύσεις στο πρόβλημα μας», υπογράμμισε ο 32χρονος σμολ φόργουορντ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.