Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Ξέχασε να κατέβει ο ΠΑΟΚ με Καραμπάγκ...

καραμπαγκ
Πραγματοποιώντας τη χειρότερη φετινή του εμφάνιση, ο ΠΑΟΚ ηττήθηκε εκτός έδρας με 2-0 από την Καραμπάγκ, για την 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Europa League, και μπήκε σε περιπέτειες όσον αφορά την υπόθεση πρόκριση.
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ δεν κατέβηκαν... ποτέ στον αγωνιστικό χώρο του και το… πλήρωσαν ακριβά. Πάντως, ο «δικέφαλος του Βορρά» διαμαρτύρεται για πέναλτι του Χουσείνοφ στον Μπίσεσβαρ στο 70’ .



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.