Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Πήρε τον βαθμό της ισοπαλίας ο Παναθηναϊκός, 2-2 με την Σταντάρ, "φωνάζει" για τη διατησία...

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Τον πρώτο βαθμό στους φετινούς ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ κατάκτησε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος αναδείχθηκε ισόπαλος 2-2 της Σταντάρ στη Λιέγη, αλλά αυτό στενοχωρεί τους «πράσινους», καθώς είχαν προηγηθεί 2-0.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.