Ένας Ολυμπιακός… χάρμα οφθαλμών στο ΣΕΦ, αποδίδοντας εξαιρετικό μπάσκετ, πανηγύρισε την πρώτη του ευρωπαϊκή νίκη επικρατώντας της Εφές με 90-66 για την 2η αγωνιστική της Ευρωλίγκα.
Ίδια και απαράλλαχτη η αρχική πεντάδα του Ολυμπιακού με αυτή του ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό (Μπιρτς, Πρίντεζης, Παπανικολάου, Σπανούλης και Μάντζαρης).
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.