Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

«Μυστικός δείπνος» απόψε στις Βρυξέλλες για την Ελλάδα... χωρίς την Ελλάδα...


Στην διαπίστωση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου ότι το ελληνικό πρόγραμμα «δεν βγαίνει» φαίνεται ...
τελικά πως έχει προσαράξει η διαπραγμάτευση. Καθημερινές πλέον είναι οι παρασκηνιακές επαφές και διαβουλεύσεις των ευρωπαίων δανειστών, που συνεχίζονται και απόψε στις Βρυξέλλες, σε μια προσπάθεια να μεταπείσουν το ΔΝΤ για να επιστρέψει στην Αθήνα και να μπει στην τελική ευθεία η αξιολόγηση. Το εγχείρημα όμως αποδεικνύεται δύσκολο καθώς, όπως λένε πηγές μέσα από την διαπραγμάτευση, είναι βαθιές οι αιτίες για τις οποίες το ΔΝΤ εμφανίζεται ανυποχώρητο.

Σε αυτό αποσκοπεί πάντως το «δείπνο των 6», το οποίο προγραμματίζεται για το βράδυ της Τετάρτης στις Βρυξέλλες. Εκεί, μετά τη μυστική συνάντηση των Ευρωπαϊκών θεσμών στη Φραγκφούρτη, οι Ντέκλαν Κοστέλο με τον προϊστάμενό του Μάριο Μπούτι από πλευράς Κομισιόν και οι Ράσμους Ρέφερ με τον προϊστάμενό του Μπενουά Κερέ από πλευράς της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, θα προσπαθήσουν να πείσουν την Ντέλια Βελκουλέσκου και τον επικεφαλής του ευρωπαϊκού τμήματος του ΔΝΤ Πόουλ Τόμσεν να βάλουν «νερό στο κρασί τους» και να επιστρέψουν στην Αθήνα, κυρίως λόγω των διαστάσεων που έχει λάβει το προσφυγικό ζήτημα.

Στις Βρυξέλλες μεταβαίνει αυθημερόν, αλλά για άλλους λόγους, και ο Έλληνας υπουργός Οικονομικών κύριος Ευκλείδης Τσακαλώτος (μετά από πρόσκληση της Επιτροπής Οικονομικών Υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου για ενημέρωση για το ελληνικό ζήτημα) που όμως δεν θα συμμετάσχει στην «κλειστή» σύσκεψη των δανειστών.




Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2016/03/blog-post_52.html


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.