Με διάθεση για αυτοκριτική εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου ο Γιάννης Αλαφούζος. Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού ανέλαβε την ευθύνη για την κακή φετινή πορεία της ομάδας, ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο και εξέφρασε την απόλυτη στήριξη του στον Αντρέα Στραματσόνι.
Ο κ. Αλαφούζος μίλησε για εχθρική αντιμετώπιση της ομάδας από τον Σταύρο Κοντονή, τα εμπόδια που μπαίνουν από τη δράση του συστήματος στο ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον.
Παράλληλα, προανήγγειλε... ανακοινώσεις όσον αφορά την ανακαίνιση της Λεωφόρου. «Τις επόμενες εβδομάδες θα κάνουμε μια ειδική ενημέρωση επ’ αυτού», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της πράσινης ΠΑΕ.
Για την πορεία της ομάδας μέχρι τώρα: «Το καλοκαίρι όταν τελείωσε η σεζόν είχαμε την αίσθηση ότι μας είχε κλαπεί το πρωτάθλημα. Το πιστεύουμε απόλυτα αυτό. Ξεκινήσαμε με όνειρα και ελπίδες για τη νέα σεζόν. Με τους Φύσσα, Βόκολο και τον Γιάννη Αναστασίου είπαμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να ενισχύσουμε την ομάδα. Πήραμε τον Εσιέν για να ανέβουμε επίπεδο, αλλά δυστυχώς (και για λόγους ατυχίας) δεν ήμασταν έτοιμοι όταν ξεκίνησαν τα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Εκ των υστέρων πολλές μεταγραφές αποδείχθηκαν λανθασμένες επειδή, εκτός των άλλων, δημιουργήθηκαν και ανισορροπίες γιατί κάποιοι πληρώνονταν λιγότερο και άλλοι περισσότερο βάσει των όσων προσέφεραν. Η πρώτη ευθύνη, όμως, για όλα είναι δική μου γιατί δέχομαι μεν εισηγήσεις, αλλά εγώ είμαι αυτός που αποφασίζει. Ζητάω συγγνώμη από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για την πορεία της ομάδας».
Για τις αιτίες της κακής σεζόν και το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Δεν έχουμε καλή χρονιά, αλλά οι παίκτες είναι δικαιολογημένοι. Αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε την δράση των κυκλωμάτων εναντίον μας και το γεγονός ότι δεν έχουμε καμία προστασία από τη διαιτησία. Είναι άνθρωποι και οι παίκτες και είναι λογικό να απογοητεύονται. Δείτε για παράδειγμα τον Καρέλη. Ένα εξαιρετικό παιδί, που ήθελε να φύγει από τα χάλια του ελληνικού ποδοσφαίρου. Έτσι μας έχουν καταντήσει, να θέλουν τα παιδιά να πάνε σε άλλες χώρες να αγωνιστούν, εκεί όπου δεν θα παίζουν κατς.
Αυτό δεν αλλάζει, όμως, την ευθύνη μου. Πριν το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ήμασταν σε οριακή κατάσταση. Ελπίζαμε ότι αυτό το ματς θα γυρίσει την ψυχολογία και θα πάρει πίσω την τιμή της ομάδας. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε, με ευθύνη και των οπαδών σε αυτή την περίπτωση. Από ‘κει και πέρα είχαμε εχθρική αντιμετώπιση από τον Κοντονή. Εγώ βλέπω να είναι κλειστή κάθε βδομάδα η θύρα 13 και τον Παναθηναϊκό να έχει ζημιές πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Εμείς δεν ζητάμε να τιμωρούνται οι άλλες ομάδες. Δεν θέλουμε τα παιχνίδια να παίζονται στα χαρτιά, όπως το έκανε δυο φορές (πέρσι και φέτος) ο Ολυμπιακός.
Πέρυσι πέσαμε στην παγίδα με την έλευση του Μαρινάκη και φέτος περίμεναν την παραμικρή ευκαιρία να το διακόψουν γιατί φοβούνταν να παίξουν το παιχνίδι στο γήπεδο. Κι εκεί έχω κι εγώ ευθύνη γιατί θα έπρεπε, ίσως, να φροντίσω με κάποιο τρόπο, να μην περάσουν φωτοβολίδες. Όσο για την εισβολή στο γήπεδο, τι να πω, μπορεί να είχα μπει κι εγώ. Με όσα έγιναν και τόση καθυστέρηση, κάπου είναι λογική αντίδραση. Δεν το συζητάμε, είναι απαράδεκτο και μεγάλο λάθος, αλλά είναι κάτι αναπόφευκτο με τον θυμό τόσων χρόνων για όσα γίνονται στο ελληνικό ποδόσφαιρο».
Για την αλλαγή προπονητή και τις μεταγραφές: «Ένας από τους βασικούς λόγους που έφυγε ο Αναστασίου ήταν για να αποφύγουμε τα χειρότερα μετά τον Ολυμπιακό, για να μην έχουμε φασαρίες με τους οπαδούς μας μετά από ένα πιθανό αρνητικό αποτέλεσμα. Φέτος φτάσαμε κοντά στην καταστροφή. Επειδή ο κ. Κοντονής πιστεύει ότι τα εκατομμύρια τα βρίσκουμε στον δρόμο, πρέπει να ξέρει ότι διατίθενται με θυσίες μεγάλη προσπάθεια. Από ‘κει και πέρα, ήρθε ο Στραματσόνι, με τον οποίο συζητήσαμε αναλυτικά. Μου είπε ότι κι εκείνος έβλεπε μια κόπωση και μου είπε ότι έπρεπε να κάνουμε πολλές μεταγραφές για να ανανεώσουμε την ομάδα και να της δώσουμε ορμή. Το κάναμε με μεγάλη επιτυχία.
Ξέραμε ότι παίρνουμε ένα ρίσκο, με νέα ομάδα ουσιαστικά και έναν προπονητή που πρέπει να δοκιμάσει παίκτες σε διάφορες θέσεις. Και τώρα θυμάμαι τον αποκλεισμό από τον Ατρόμητο. Άλλο ένα μεγάλο πλήγμα για μας. Και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσαν να έχουν γίνει καλύτερες επιλογές, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε την αποβολή του Ζέκα, που ήταν στοχευμένη. Υπάρχουν στοιχεία με αυτόν τον διαιτητή να έχει πάρει οδηγίες για το πώς θα φερθεί σε συγκεκριμένους αγώνες. Και αυτά θα δημοσιοποιηθούν προσεχώς».
Για την επόμενη μέρα: «Στόχος μας είναι να βελτιώνεται η ομάδα και οι επόμενες βδομάδες θα είναι οι πρώτες που θα έχουμε όλους τους παίκτες στη διάθεσή μας. Θα επιστρέψει και ο Μπουμάλ, που πρέπει να πω ότι ήταν εισήγηση του Αναστασίου».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/panathenaikos/206698-ola-osa-eipe-o-giannes-alaphoyzos-sten-ektakte-synenteyxe-typoy

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.